יש לכם מרפסת בבית ומזג האוויר הקר עם הגשמים מונע ממכם להיכנס אליה? לנו בקרן אור סוככים שמש יש את הפתרון המושלם לניצול מרבי של המרפסת שלכם בכל ימות השנה! 

מזג האוויר החורפי של חודש ינואר משאיר אותנו בבית ברוב הזמן ואין לנו חשק לצאת ולבלות. הקור העז משאיר אותנו על הספה או במיטה מכוסים בשמיכות רבות מבלי כוח לצאת מהם. אם לא יוצאים החוצה להנות ולבלות, אנו ממליצים להפוך את הבית לנוח ונעים. רוצים לצאת החוצה לנשום אוויר? צאו למרפסת! מה עושים כאשר המרפסת אינה מוגנת והגשם לא מאפשר לצאת אליה? סוגרים את המרפסת עם קרן אור סוככים שמש. 

המרפסת היא חלק מהבית, אנו יושבים בה, משחקים בה, מאחסנים בה וגם תולים כביסה במידת הצורך. אין שום סיבה שמזג אוויר גשום וחורפי לא יאפשר לנו גישה אל המרפסת שלנו. קרן אור סוככים שמש ממליצה בחום לבצע סגירת מרפסת ולהנות מהמרפסת בכל ימות השנה. יש כמה סוגים של סגירת מרפסת ואנו מתאימים כל סגירת מרפסת לפי דרישות הלקוח. בסגירת המרפסת יכולים להיות חלונות נפתחים, סגירת מרפסת בלי חלונות, הכל נתון לשיקול דעתכם. 

יתרונות לסגירת מרפסת:

  • סגירת מרפסת מאפשרת לכם להנות מהמרפסת בכל ימות השנה. 
  • סגירת מרפסת יכולה להפוך את המרפסת למקום אחסון נוסף. 
  • סגירת מרפסת יכולה להפוך את ביתכם ליפה יותר. 
  • סגירת מרפסת יכולה לשמש כחדר נוסף בבית. 

לסגירת מרפסת יתרונות רבים ומחיר אטרקטיבי. הצוות המקצועי של קרן אור שמש סוככים מגיע עד ביתכם לבצע סיגרת מרפסת בצורה בטיחותית ואיכותית. אנו משתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק ועובדים בצורה נקיה וזריזה. 

סגירת מרפסת משפרת כל בית ועוזרת לכם להנות מכל שטח הבית בכל ימות השנה. בימי החורף הגשומים תוכלו לשבת במרפסת ולצפות במזג האוויר מהחלון עם כוס שוקו חם ומפנק. אם ברצונכם להנות באופן מיטבי מכל שטחי הבית שלכם צרו איתנו קשר עוד היום ונגיע לסגור לכם את המרפסת.