סוככים הם הפתרון המושלם להגנה מפני השמש לחללים הנמצאים מחוץ לבית כגון חלונות, גגות ובמיוחד למרפסות. 

סוכך הוא המוצר השכיח ביותר בבתים בעלי מרפסת בישראל. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוככים לבית ולמרפסת אשר מתאימים לקו העיצובי של הבית. הדגמים החדישים של הסוככים מגיעים בצורות מודולריות ונוחות להזזה וכיוונון, כך שכל אחד יכול למצוא את הסוכך המושלם ביותר לביתו.

תהליך בחירת הסוכך המתאים ביותר למרפסת:

לפני שבוחרים את הסוכך לבית מומלץ מאוד לבצע סקר שוק מורחב בעולם האינסופי של מוצרי הבית והבנייה. בעולם הסוככים קיימות אופציות רבות כגון סוככים קבועים הבנויים מחומרים קשיחים כגון פלסטיק, עץ ומתכת. הסוככים המוצאים היום בשוק הם חזקים במיוחד ויכולים בהחלט להתאים לאזורים בבית כגון המרפסת, החניון או חלונות הבית.

בנוסף לסוגים הרבים של הסוככים המוצאים היום למכירה בשוק תוכלו למצוא סוככי זרועות מסוגים שונים הפופולריים במיוחד בבתים פרטיים בעלי מרפסות או בבתי דירות. סוג זה של סוככים מגיע במספר וריאציות ומידות שונות. סוככי הזרועות נפתחים בהתאם לאורך הזרעות שבחרנו לרכוש.

סוג נוסף ופופולארי במיוחד שאפשר למצוא כיום בשוק הסוככים הוא סוכך אשר נותן פתרון הצללה לשטחים גדולים במיוחד. סוככים אלה מותקנים בדרך כלל מעל מבני שלד כגון פרגולות, גגות זכוכית וכו’…

סוככים אלו מתאימים למקומות בעלי רוח חזקה והם מעניקים הגנה מושלמת ותמיכה נוספת למבנה השלד.

איך מתאימים את הסוכך לבית שלנו?

לרוב בעלי הדירות עם מרפסות קטנות יעדיפו לרכוש סוכך שנקרא מרקיזה. מדובר בסוככים המגנים על המרפסת מפני הגשם, הרוח ושאר פגעי מזג האוויר. סוככים אלו מעניקים צל למרפסת בצורה המושלמת ביותר. סוככי המרקיזה הם הפשוטים ביותר לתפעול ולתחזוקה.

חשוב במיוחד לבחור את סוג הסוכך לבית לפי מספר דגשים עיקריים: האזור בו אנו מתגוררים ומזג האוויר בו, התאמת הסוכך לעיצוב הבית, בדיקת גודל המרפסת והתאמת הסוכך לגדלים, בחירת את חומר הבד המתאים לתנאי מזג האוויר, בדיקת איכות המוצר וחיפוש אחר המלצות ועוד…

השלב החשוב ביותר – בחירת איש מקצוע שיספק לנו את שירותיו:

חשוב לבחור באיש מקצוע אשר מספק שירותי התקנה ברמה הגבוהה ביותר. איש מקצוע בעל ניסיון וותק בתחום הסוככים. חשוב לבדוק על המלצות מלקוחות שונים. לאחר איתור איש מקצוע מתאים, התייעצו איתו על כל נושא הבחירה של הסוכך המתאים לבית.