טיפים לרכישת סוככים חדשים בתל אביב

כל המתעניין ברכישת סוככים חדשים יכול לעשות זאת כאן תוך התחייבות מצדנו למצוא את המוצר המתאים פר אקסלנס. אנו נבקר אתכם בבית או בעסק למדידה בלבד, ללא התקנה במפגש הראשון. לאחר מכן, נציג לכם מספר דגמים רלוונטיים של סוככים חדשים. לידיעה, סוכך הוא מוצר שחשוב מאד לבחור בצורה מדויקת ובהתאם לצרכים השימושיים שלכם. ישנם גם נתונים איכותיים שכדאי מאד לדעת לפני קבלת ההחלטה.

טיפ לבחירת סוג היריעה

אחד מהנושאים החשובים שעל הפרק. בכל מקום ישנן יריעות רבות להטמעה על זרורות או עמודים של סוככים, אך לא כל בד הוא בד שצריך באמת להיות על סוכך. ככלל, בתעשייה זו בד ה- PVC הוא בד שמוסכם כטוב ביותר לכל פתרון הצללה. בסוככי מרקיזה גם בד דראלון יעשה את העבודה.

טיפ לבחירת ההתקן עליו יוצב הסוכך

ההתקן חייב לשקף את מטרת השימוש. סוכך להעמדה לצרכי הצללה בלבד, ללא הגנה בחורף, יהיה כנראה סוכך זרועות עם או בלי קסטה. סוכך שניתן להשתמש בו גם בחורף יהיה סוכך קבוע, המותקן על עמודים קבועים שלא ניתן להזיז. סוכך למקומות חנייה יהיה בנוי מאד גבוה, על עמודים גבוהים יותר מאלו של הסוכך הקבוע. ברוב הדגמים הם מתפרקים, כלומר ניתנים להזזה בכוחות עצמכם.

מרקיזה למרפסת ירוקה עם פסים
מסכי גלילה עם מסילות בד פסים צהוב לבן

טיפ צרכני: אם מצאנו שהחצר שלכם מתאימה לסוכך מעל 5 מ’ אורך, אתם תהיו זכאים למנוע מתנה

במצב זה ניתן להתקין סוכך זרועות או מרקיזה ולקבל את המנוע שלכם בחינם. מנוע לסוכך נדרש כאשר הוא ממוקם גבוה, ובמיוחד במיקום שאינכם מוסמכים לגשת אליו בעצמכם (למשל בקיר הבניין בקומה הרביעית) משום שרק עם מנוע ניתן יהיה לקפל את היריעה כאשר זה יידרש. 

קרן אור סככות – שירות פתרונות הצללה בתל אביב והסביבה

אנו מעניקים שירות בוטיק להתקנת פתרונות הצללה בתל אביב, רמת השרון, רמת גן, גבעתיים, חולון, בת ים, ראשון לציון וערי הסביבה הנוספות. אנו מבצעים את המדידות בבית הלקוח, ובעקבות הממצאים ממליצים על הדגמים שעשויים להתאים. לאחר מכן, אנו נקבע אתכם תאריך ונבצע את ההתקנה. סוכך הוא התקן מומלץ מאד לכל מי שבבעלותו חצר, פנטהאוז, גינה קטנה או כל שטח חיצוני אחר החשוף לשמש.