פתרונות אוטומאטיים להצללה בגינה

פתרונות אוטומאטיים להצללה בגינה – פרגולות חשמליות

פרגולות חשמליות מהוות את חוד החנית שבתעשיית פתרונות ההצללה. בעבר – מנגנון כיוון התריסים במעלה הפרגולה היה נייד, עם מוט שסופק עם הפרגולה, אשר היה צריך לכוון את קצהו לחור בגג ולסובב את התריסים. כיום ניתן לבצע את אותה פעולה בלחיצת כפתור, ועוד הרבה יותר מכך: לקפל את הגג כולו ולבטל את ההצללה. אם גם אתם רוצים להצטרף לעשרות עד מאות המשפחות שנהנות כיום מפתרון הצללה אקסקלוסיבי ונוח, צרו קשר עם חברת פתרונות הצללה.

ספקו את מידות השטח שמיועד להצללה

יש לספק את המידות של שטח ההצללה, ועל פי המידע – לקבל הצעה למגוון רחב של פרגולות חשמליות, חלקן צמודות על 2 עמודים, וחלקן יעמדו במרכז החצר (או בנקודה מקרית אחרת בתוכה) על 4 עמודים. העיצובים שיימסרו לכם יהיו רבים ומגוונים, ולכן חשוב להתייעץ בטרם בחירתכם עם מעצב פנים מטעם חברת הפרגולות.  הוא יסייע לכם לבחור פתרון הצללה אקסקלוסיבי שגם יעבה את העיצוב בחצר שלכם וייצור נוף מוצלל ויפה.

הזמינו שירות התקנה

החברה מספקת שירותי התקנה, ורק נציגיה מוסמכים להתקין את הפרגולה. הם יחברו ויקבעו אותה לקיר ולרצפה, ולאחר מכן יתקינו את מנגנון החשמל שיפתח ויסגור את תריסי הפרגולה ואת גג הפרגולה. חלק מהמנגנונים הם שלטים רחוקים וחלקם – קופסה קבועה בקיר. הזמינו חבילה עם המנגנון המועדף והנוח לכם ביותר.
סוכך קבוע מעוצב כניסה לבית
סוכך קבוע מעוצב בקשת מבט מהצד
בטרם סגירת העסקה- עיינו בתעודת האחריות של המוצר
קראו מהן הזכויות שלכם כצרכנים, ומה תקבלו במסגרת תנאי השירות. במקרים של אלו תקלות יבוצעו תיקונים והחלפות, ומהו היקף האחריות בזמן (חודשים/שנים).

קביעת מחירן של פרגולות חשמליות

מחיר הפרגולות נקבע על ידי היצרן, אם זו קנייה ישירה ממנו, ועל ידי היבואן – אם קניתם מחנות ייבוא. בחנות יבוא האחריות היא גם של היבואן וגם של היצרן, כאשר נציגים מטעם היבואן ברבים מן המקרים מבצעים תיקונים למוצרים פגומים באישור היצרן ובהדרכתו. המחיר בחנות יבואן יהיה יקר יותר על פי רוב מאשר קנייה מהיצרן עצמו אך אין בכך כדי להקל ראש בשירות: הן בחברת יצרן והן בחברת יבואן יד ראשונה הוא צריך להיות מהיר, יעיל וכזה שיספק פתרון מידי לכל בעיה שנתגלתה בפרגולות שכבר נצרכו והובאו לשימוש ביתי על ידי הקונים.